Snart helg igen

Det är värstans vad veckorna går fort... Man säger ju att tiden går fort när man har roligt, så det är väl bara o inse att jag trivs med skolan o mitt liv i allmänhet :) 

Var i skolan från 8-15. Hade en fruktansvärt trist lektion i social omsorg och en väldigt intressant i psykiatri.. Är verkligen intressant att läsa om psykoser, schizofreni m.m. Börjar bli riktigt sugen på att jobba med psykiskt sjuka människor när jag är klar i skolan. Får väl se om jag fortsätter känna så efter några fler lektioner i psykiatri o socialpsykiatri.

Efter skolan var jag på rekryteringen en sväng o skrev anställningsavtal.. Det är för det jobbet jag haft ett tag på åldersomshemmet.  Blev en fika hos elise innan vi åkte runt stan o gick i alla blomsteraffärer... Blev lite krukor, blommor m.m, så nu har jag gjort mitt bästa för o plantera så snyggt som möjligt.

I morgon skola igen...Har arbetsmiljö mellan 8-11 och socialpsykiatri mellan 9-10.. Hmmm vet inte riktigt hur det ska fungera men psykiatrin är mycket roligare så får nog gå på den o sen gå tillbaka till den andra lektionen..

Städa i morgon kväll.

Nu ska jag strax lägga mig o se på svensson svensson... Fick den dvdn  idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback