Skolan

Nu har jag vart iskolan o haft min första lektion i socialpsykiatri.Verkar verkligen intressant. Såg en film om personliga ombud o pratade om hur man lägger upp samtal inom psykiatrin. Nu är jag hemma en stund o ska käka o så, sen är det tillbaka till skolan som gäller eftersom vi ska ha en redovisning i social omsorg. Kan det inte tyvärr så vi får se hur det går. Eller vi skulle kunna 2 kapitel o jag det första av dem.. hmmm. Skulle egentligen tränat innebandy ikväll men jag har så satans ont i halsen så jag tror jag hoppar den...

Tapetrivningen igår gick förresten kalasbra. Hela väggen riven :) Dom kommer tillbaka ikväll o då ska vi måla lite runt fönster o spackla lite tror jag. Sen kanske tapetseringen kommer igång i morgon eller torsdag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas det går bra och att det blir fint! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback