Skolan m.m.

Orkade inte vänta på att diskmaskinen skulle bli klar förut så kvällsmaten bestod av 2 mackor o yoghurt. Har suttit hela kvällen med den jävla planeringen.. Men nu är det klar iaf.. Det är skönt. Ska nog börja med något arbete i morgon. Har ett i arbetsmiljö som inte verkar så svårt..

I morgon e jag ledig så det blir till att åka till stan en sväng. Måste till systemet iaf. Sen har jag ett spinningpass inplanerat kl 12-13. Kl 17 går bussen till skara. då är det lagfest !!!!! Ska bli riktigt kul o festa igen med mina gooa innebandypolare ;) 

Nu ska jag gå o lägga mig. Antingen ska jag läsa lite i " en shopaholic i New york" eller så ska jag se lite OC eller vänner på dvd... Hmm..

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback