psykiatri, klippning och handboll

Åkte till skolan innan 10 idag för en redovisning i socialpsykiatri. Gick jättebra och väldigt fort... Brukar kunna bli mycket diskussioner på redovisningarna annars, men idag var svaren så konkreta så det var lätt :)

Åkte med hanna o tog en lunch på Italia. Pasta med skinka o grejs.. väldigt god. Sedan var jag o klippte mig efter det... Blev rätt uppklippt och med lite spray-vax i blir det dessutom spretigt...  Det var en kompis som klippte mig och hon blev väldigt förvånad för hon trodde inte att jag hade självfall, men nu märkte hon att så var fallet :) Få som vet det eftersom jag plattat det typ dagligen sen jag var 15 eller nåt :)

Nu sitter jag o kikar på en jämn o spännande handbollsmatch på tv. Sverige-spanien..ställning just nu 12-11 till sverige :)

Ikväll blir det bara att va hemma tror jag. Har vart så mycket o greja med vår tapetering sista tiden så det blir skönt att bara vila..  Ska börja med maten när det är halvtid tänkte jag.. Blir en ceasarsallad idag, så jag behöver bara steka lite kyckling :) enkelt o bra hehe..

I morgon är det skola igen... Ska oxå hinna med en lååång promenad i morgon tänkte jag..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback