Ny vecka

Jag är faktiskt ledig idag trots att det är måndag, men schemat är fullt ändå. Nu har jag pluggat en stund social omsorg. Har en redovisning i det i morgon. Ska kunna allt om integritet och självbestämmande. Är faktiskt intressant, men var mycket att läsa. Sen håller jag på o har börjat storstäda oxå. Har börjat med köket idag. Diskmaskinen igång, mattan i tvättmaskinen, nya krukor o blommor framme o snart ska golvet dammsugas o moppas. Ikväll ska vi börja göra ordning i vårat lilla rum, så möblerna från det rummet står i hela lägenheten. Ikväll ska vi riva ner gamla tapeter, ta bort lister m.m. Sen ska det börja tapetseras i veckan. Blir säkert jättefint. Tänkte åka till ikea i helgen kanske för att inhandla lite nya prylar till rummet oxå.. Småsaker som tavlor, matta, lampa m.m gör såå mycket.. Nu ska jag fortsätta plugga/städa.

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback