Ny gran?

Om ni läst min blogg flitigt så vet ni att vår plastgran i år fick tejpas för att få en snygg hållning :). Nu är då frågan om dom kör halva priset på plastgranar så här års, så man kan införskaffa en ny.. Det skulle ju i så fall vara väldigt smart. Men känns ju lite sådär att traska iväg o köpa en gran i januari iofs.. Men men. Igår var jag på EM en sväng. Hitta ingen matta o inga snygga kuddar, men jag hitta en jackhängare som jag vill ha i oljad ek, som skulle passa såå bra i vår hall, men vi har verkligen ingen plats för den :(. Ska hoppa in o duscha snart...

Är sugen på att kika reor på stan... Hoppas på att christine vill gå med mig :)

Skriver sen.Kanske har shoppat då :)

Still me still shoppingsugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback