Nästan klart

Då är tapetseringen nästan färdig. Några småbitar vid dörren kvar bara. Sen ska lister upp och det ska skäras till lite vid taket... Sen så ska ju även tavlor o sånt upp. Har blivit sugen på att byta ut allt där inne nu. Även soffa o så, men det får nog vänta.. Det värsta är ju att när man ser hur fint det blir så vill man göra om överallt ju :)

Skippade att kolla på fredriks match idag. Känns lite dumt att åka till idrottens hus, när jag inte är med på min egen match idag eftersom jag är förkyld. Men mitt lag hade förlorat med 8-3 så min medverkan hade troligen inte gjort varken från eller till..  

Kalas klockan 18.. Ska käka smörgåstårta o tårta.. gött!!! Får hoppas jag blir frisk från min förkylning snart. Har ju inte tränat något sen min match för en vecka sen.. SKAM! Är sugen på att slita lite på gymmet.. Kanske kan börja med nytt styrkepass på i morgon eller så..

Nu ska jag se klart på lilla jönssonligan. När jag var liten o den första av dom filmerna skulle spelas in så var jag faktiskt aktuell för rollen som Doris :) Var på ett par auditions och var en av de 6 sista, som sedan skulle bli två o tillslut en. Vem vet.. Kanske hade mitt livsöde varit annat då om jag fått rollen... Kanske hade spelat mot persbrandt för tillfället haha vem vet :)... jag tror det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback