Mina vänner

Snodde den här av www.misshannie .blogg.se


Jag heter:
Hanna Birgitta Söderström
Stjärntecken: Vädur
Jag kommer från: Lidköping
Jag har: 2 syskon
Jag har: Pluggat alldeles för lite förra terminen
Jag jobbar som: Vårdare
På fritiden brukar jag: Sova, träna, spela innebandy o golf
För att stilla mitt dåliga samvete: pluggar jag 10 min
Jag har slutat: Bry mig om jobbiga människor
och börjat: bry mig mer om dom jag verkligen tycker om
Om fem år tror jag att jag: Jobbar inom vården eller pluggar till polis. Kanske har en kid o bor i hus,, vem vet..
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Köpa ett fint hus
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Golf... Massa pengar o rätt kul
Jag hade velat uppfinna: Hjulet
Ett pinsamt minne: När jag tog fel på person o ryckte en chipspåse :)
Jag blir glad av: Mina nära o k'ära
Jag blir förbannad om: Folk tjatar på mig
Jag samlar på: Pengar, fast jag lyckas inget vidare
Saker jag är stolt över: Att jag alltid går min egna väg
Yrken jag kan tänka mig: Polis, undersköterska ett tag men inte hela livet..
Personer jag inte klarar av: Folk som tjatar o gnäller

Gillar inte: Djur


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha chipspås-ryckningen är bäst!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback