Lista

Tio första:

Bästa kompis: Jenni
Bil: Skoda Felicia
Kärlek: Kim på högstadiet ;) kanske
Husdjur: 2 guldfiskar.
Semester: 2 månader gammal var jag när familjen bilade till italien
Jobb: Hmm NLTs reception
Köpta skiva: Arvingarna ;)
Riktiga kärlek: Hmmm vet ej.
Piercing: Ingen
Tatuering: Ingen
Konsert: Hmmm kommer ej ihåg.. men var på jumper en gång för 100 år sen. kanske var den första


Nio sista:

Alkoholdrycken: Redbull-vodka i lördags
Bilfärd: Åkte med hanna
Filmen du såg: Bring it on
Ringda telefonsamtal: pratade precis med hanna
Bubbelbadet: Oj, minns ej
Spelade cd: Winnerbäck
Kyss: Fredrik
Gången du grät: Ett par veckor sen
Måltiden: Taco hos hanna


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej...
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Japp
Varit på tv? Nej.
Fått ditt hjärta krossat? Japp verkligen
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja det har jag
Haft ett one night stand? Hmm jopp
Busringt till någon? Jajjemän


Sju favoritsaker:

- Min mobil
- Vår BMW
- Min bruna goosejacka
- pärlhalsbandet som jag ärvt av mamma
- Mina guldiga puma sneakers
- Min laptop
- Min duschradio

Sex saker du gjort idag:
- Vart på spinning
- Solat solarium
- Ätit tacos hos hanna
- anmält mig till vansbrosimningen
- Skjutit upp jobbiga saker till morgondagen
- Strögat


Fem saker du har på dig:

- Strumpor
- Tights från HM
- Tunica från gina
- svart bh
- silverhalsband

Fyra personer som du vill ska göra samma dagboksinlägg:
- Hanna
- Brorsan
- Christine
- Helena


Tre saker du hatar:

- Falska människor
- Entonigt tal
- vänstern

Två saker att göra innan du dör:
- Åka mycket utomlands, uppleva saker
- bilda familj


En sak du ångrar:
Ångrar aldrig något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback