Lista

En lista



Matvanor:
 
Bästa maträtt? Inbakad fläskfilé, tacos m.m.
Bästa dryck? Loka päron
Hat dryck och maträtt? Gillar inte mjölk och hatar ärtsoppa
Bästa alkoholdryck? Vodka- lime eller vanilla sky.
Använder du smör på smörgås? Ibland, ibland inte..
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? POLLY
Favoritglass? Sandwich.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
hmm vet inte 1000-1500 kanske.
Har du mer skor än kläder? Jag har faktiskt rätt mycket av båda, men älskar skor
Favoritplagg? Tunicor o klänningar
Hatplagg? Crocs (foppatofflor)

Arbete, utbildning: .
Jobbar eller pluggar du? Både och faktiskt.. Men pluggar mest
Vad vill du bli? Jag vill bli polis nån gång framöver
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Japp jag trivs som fisken i vattnet.
Är lönen viktigast? NEJ, absolut inte. Vill ha ett jobb som jag känner stimulerar mig. Där jag gör någon nytta.


Boende:

Lägenhet eller hus? Bor i en trea.. Är för tillfället ingång med lite renovering av den
Framtidsplaner med boende? En villa på majåker/råda står högst på listan
Litet eller jätte stort? Lagom :) Fast det är klart.. Hade jag haft massor med pengar så hade jag ju tat stort.
Drömboende? Hus på majåker
Landet eller mitt i stan? Stan
Mysigt eller sterilt? Mysigt, men inte för mycket grejer.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej, inte ett enda.
Är otrohet okej? Öhh näe
Älskar du någon? Ja det gör jag
Betyder familjen mycket för dig? Japp.. verkligen
Är du lojal? Det tycker jag att jag är.
Tycker du om att dricka dig full? Hmm lagom... Inte direkt full, men tycker väl om o festa.
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? Gå på stadtfest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback