Jag är en dryg jävel

Hallo..

Jag är absolut ingen dryg människa.. . Jag är faktiskt till och med rätt snäll o trevlig tror jag :). Men ibland verkar folk tro något annat.. Jag vet en gång när jag bodde i sthlm... (en lantis kommer till stan liksom) så gick jag hem efter en utekväll.. Så möter jag två tjejer som bara vänder sig om o sa snobb efter mig.. hmmm jag ???.Kanske har ett drygt utseende.. fast det tror jag inte..

.Sen är det så att jag har väldigt svårt för o känna igen människor... Dettta är något jag faktiskt lider av för jag lyckas alltid hamna i pinsamma situationer pga detta... Detta kan förmodligen tolkas som drygt,, att jag inte hälsar på folk o så.. men det är ju faktiskt inte min mening...

Nu till det jag egentligen skulle skriva i blogginlägget... Det som visar att det kanske ändå sitter nån liten dryg jäkel inuti mig... Googlade precis mig själv.. :) Det är väldigt spännande.. Hittade faktiskt några sidor, fast det mesta var innebadysidor haha... KUL...

Nu ska snobben sova.. hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback