ikea, fest o match

Ursäkta min dåliga uppdatering.. Har vart fullt upp. Ikea igår.. Köpte soffbord, lampor, gardiner m.m. Blev väldigt lyckat alltihop.. Synd bara att jag överskattar min händiga förmåga ibland o har gjort ett gott försök att sätta ihop bordet..Det gick rätt såbra tills jag upptäckte att jag använt alla träpiggar när jag skulle haft 8 st kvar...hmm.. får ringa runt o kolla om någon har såna till övers :)

Igår kväll var det fest här. Var jättekul o festa med di gamle kompisarna från majåker... :) var längesen. Gick till stadt men det var inte lika kul där... kanske var lite för nykter.. Har spelat match nu... Jag fick faktiskt vara målvakt idag.. Jag har stått i mål mycket men la ner det för drygt 3 år sen eftersom mina knän tog så mycket stryk av det. Men nu var det plötslig comeback :) Gick inget bra.. förlust 7-4.. Jaja..

Nu håller fredrik på o lagar kassler o makaroner.. Ska käka...

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback