Helg o troligen ledig

Igår kväll hade jag o christine en mysig lunch på stan, med efterföljande shopping. Blev ett par helt vanliga tights.. En lång , svart, stickad tröja och ett träningslinne. Inte så roliga grejer, men väl så bra köp. Åkte förbi o hälsade på pappa o anita en sväng, o tog en promenad med pompe.. Kvällen spenderades hos pia. Vi käkade lite god mat, drack lite vin o såg på reine o mimmi i fjällen. :) Ingen kanonfilm, men passar min dåliga humor rätt så bra ändå :).
Idag ska jag kolla när fredrik spelar innebandymatch o ikväll blir det lugnt med lite käk hemma. Skönt med lite lugnt efter allt hets som vart i helgerna...

Förresten så har jag namnsdag idag.. HANNA!!!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad händer idag dåå?
Jaja, jag ringer dig sen!

Postat av: Hanna

kom hem

2008-01-06 @ 17:00:42
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: Hanna

are we there yet?

2008-01-06 @ 17:00:55
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback