hata telefonköer

Hmmm ringde csn o kollade varför det inte stod några planerade utbetalningar. Satt i en kö på ca 10 min för att få prata med dem... eftersom jag tidigare hade sökt med e- legitimation så var jag tvungen att göra det igen, men jag har ju givetvis lyckas tappa bort mitt lösenord, så han berättade för mig att jag då skulle ringa till min bank o fixa det.. Ringer växeln på min bank, som kopplar mig vidare till kundtjänst, men först får jag vänta ca 10 min. När jag kommer fram till kundtjänst får jag svaret att jag ska prata med internetsupport så hon kopplar mig vidare... Tyvärr så får jag vänta en halvtimma i kö där.. När jag kommer fram så får jag ett så enkelt svar så jag tycker att alla dom jag tidigare pratat med borde haft info om detta.. Jag ska bara avsluta mitt konto o starta ett nytt.. Hmm fan...Var finns alla servicefolk i landet, som är villiga att hjälpa till... Jaja nu har jag sökt iaf, så kanske man kan få in lite pengar om nån vecka förhoppningsvis... Nu ska jag blåsa håret..

hej hej


Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall för jag fattar noll :).
Bra blogg du har förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback