Grattis baby

Har firat fredrik ikväll hos hans föräldrar.. Fick smörgåstårta o prinsesstårta :) Fredrik fick en väldigt snygg skjorta. Årskort till villa nästa säsong och bensinen till hela hemresan från italien :) inte såå tokigt.. hehe..

Sitter o kikar lite hus på hemnet.. Åhh vill ha!!! Har hittat ett som är byggt precis som jag vill ha de. Öppet med stora ytor, övervåning med stor hall som man kan ha som tv rum, lagom trädgård. m.m. Men tyvärr så måste ALLT göras om där inne innan man kan flytta in :( Och eftersom varken jag eller fredrik knappt kan slå i en spik, utan har tummen mitt i näven så är ett sånt renoveringsobjekt inte riktigt aktuellt

Funderar på att bli medlem i campsweden för att kunna utnyttja den 5 stjärniga campingen i österrike, men vet ju inte hur mycket vi kommer va där.. dessutom är det tveksamt om vi ens skaffar nåt tält, eller om vi sover i bil när vi lämnar vår lgh i italien.. jaja vi får se...

I morgon ska fredik få presenter av mig då. vi har bestämt att inte köpa så mycket o spara pengar till resan istället.. men 4 smågrejer blev det iaf :)

Nu ska jag sova... i morgon ska jag gå upp o ta en LÅÅÅÅNNG promenad o lyssna på denise rudbergs matilde i mp3n.  Ska bli riktigt skönt.. Sen blir det pluggande. En redovisning på tisdag.

SOV GOTT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback