dagens

Så här har min dag sett ut :)


Dagens sysselsättning: Match! O målvakt... förlust 7-4
Dagens bästa: Att jag ite var något bakfull idag :)
Dagens sämsta:  Förlust
Dagens tv: Såg nyss beck " I guds namn" Ser för tillfället lite på Real madrid- villareal
Dagens frukost: Ett rågbröd med keso och en knäckemacka med samma pålägg o lite yoghurt
Dagens lunch: Blev ingen lunch... Åt bara frukost innan matchen 
Dagens kvällsmat: Makaroner o kassler...
Dagens godis:  Popcorn till filmen.
Dagens låt: Eye of the tiger
Dagens klädsel: Målvaktskläder o massa skydd :).. nu mysbyxor o en tigertröja
Dagens köp: Popcorn o sprite
Dagens mys: Film
Dagens sjuka: Mina knän som är vrålsvullna o röda.. Kommer inte kunna gå i morgon
Dagens saknad: Seger... Vi har intr vunnit efter jul än.
Dagens humör: Tröööött
Dagens träning: Match
Dagens sötis: Mina lagkompisar som sa att jag var bra trots att så inte var fallet.. O fredriks föräldrar som alltid sitter troget o kollar när jag spelar match :)
Dagens sms: "Antar att du kommit över förlusten. Det var då inte ditt fel. Tyckte du var bäst." från fredriks mamma.. Såå gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback