Beck

Var o hyrde lite filmer förut.. Blev Beck " I guds namn", oceans thirteen och bring it on "in it to win it"... Haha den sistnämnda får jag nog kolla på själv när fredrik jobbar för han är inte vrålintresserad av att se den :) ' Har sett beck nu... Hade sett den en gång förut men jag är så glömsk så det gjorde inget :)

Har så jäkla ont i mina knän.. Dom är svullna som skam o så stela så att det tar en minut för mig o resa mig.. Detta beror då på min comeback i innebandymålet idag... Knäna var ju anledningen till att jag tog steget från målvakt till forward för drygt tre år sedan.

Har förresten fått tag i lite träpluggar så bordet kan nog gå o få ihop i morgon :) O vi har ett bord som är stabilare än vanligt hahaaha...

I morgon ska jag sova ut, sen är det skola kl 12.30..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback