ÅHHH

Nu mår jag bra... Har tränat ett hårt spinningpass...Det var iofs inte så kul för det var ingen vidare musik, men iaf.. Och efter det så solade jag i 20 och promenerade sedan hem..

Nu ska jag duscha av mig o sen ska jag o hanna anmäla oss till vansbrosimningen... det är liksom årets projekt det här med klassikern (tjej). 

Ska käka lite lunch nån gång oxå.. blir pasta o falukorv idag :) enkelt o smidigt hehe...

Sitter o pratar på msn med en kille vi träffade i portugal på EM för 4 år sen.. Pratar om att vi ska stråla samman i sommar igen i österrike... Då var vi båda där med kompisar med nu ska jag åka med fredrik o han med sin tjej från USA.. Vore ju grymt kul o träffas igen.. :)

Nope duschen kallar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback