Skrivit personligt brev

Vad svårt det är att skriva ett bra personligt brev! Man vill får fram alla sina bra sidor, men ändå vill man absolut inte verka skrytig och dryg. Hmm har iaf knåpat ihop ett första utkast av ett pers brev till polisen. Eftersom jag är född i en familj där pappa o ena brodern jobbar på Nya lidköpingstidningen (jag har oxå jobbat där) och min andra bror skriver. fotar och driver en tidning så har jag mycket hjälp att få iaf.. Med tanke på mitt Högskoleprov resultat så krävs det nog att jag gör ett bra intryck med hjälp av mitt brev.  Tänkte oxå skicka med en kopia av mitt gymnasiebetyg så att dom ser att jag inte är så osmart som hp visar.. ;).. (helt fel ämnen för mig på högskoleprovet)

Nu har jag suttit o kikar ett avsnitt av gossip girl.. Åhh det måste vara en av de bättre serierna som visats. Det bästa av allt är att alla i serien alltid har såå vrålsnygga kläder.. helt sjukt!! Dessutom ser jag avsnitten utan text så jag kanske blir lite bättre på engelska under tiden ;) (oj vad ambitiös jag verkar nu haha).



Ska snart lägga mig, men jag är inte trött än.. Väntar på ett avsnitt till men det kanske är bättre att se i morgon.. Funderar på att ta en tripp till badhuset i morgon.. Vi får se... borde träna på att dyka.. :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback