Polisinfo

Var på ett "möte" hos polisen förut... Det var två stycken poliser som berättade massor inför och om polishögskolan. Jätteintressant. Jag ska ju söka för första gången nu och jag fick faktiskt en del bra info med mig.. Jag vill ju helst läsa på distans om den möjligheten finns, men nu var det inte säkert att den skulle finnas kvar i fortsättningen så då får det bli pendling... Men chansen att komma in är inte så värst stor tyvärr..



Mötet höll på till strax efter halv 9 och den tiden började min innebandyträning så det var bara till att skynda på :) Körde en härlig träning med lite fys och nya övningar... Jag är verkligen puckad när det gäller nya övningar.. jag fattar liksom inte,.. Antar att det kanske kan bero på min dåliga koordination, för så puckad tycker jag inte själv att jag är i andra lägen .. haha...

Funderar på att gå med i muf förresten...  har blivit mer o mer intresserad av politiken på senare tid.. Kanske skulle jag fortsatt på europaprogrammet där jag gick ett tag.. då kanske jag hade jobbat i bryssel nu hahaha.. näe nu ska jag äta, duscha o sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback