Polis

Har suttit o kollat på polisens hemsida en stund. Får nog söka för 1a gången nu iår. Ska bara göra det jäkla simtestet... Jag gillar inte o bada så att dyka efter en docka är inget jag längtar efter direkt.. Men men... Dessutom har jag bara gjort ett högskoleprov och det var så dåligt så jag känner att jag kanske borde göra ett till o försöka få lite bättre :)

Kollade på Legally blonde förut o elle i filmen får en verkligen o tro på sig själv o bli säker på att man klarar det man vill :)

Ska strax åka o träna innebandy.. är rätt förkyld men får la gå dit o köra en liten stund iaf :) Får spela in gossip girl o se dt när jag kommer hem :)

Vad ska ni göra ikväll? Gossip???

Måste dra.. hej hej 

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha tråkigt nog så var det inte han :P Gossip för dig med ikv ser jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback