Och valet föll på......

En semla.... Fast med vanilj istället för mandelmassa... Då blir den godare.. Sen tog jag dessutom bort större delen av grädden med tanke på att grädde faktiskt är rätt så äckligt. Men nu har jag iaf ätit årets ranson av denna bulle...

På vägen hem stannade vi till på ica o jag råkade inhandla 2 filmer för 99 kr... Legally blone och bridget jones. Tänkte faktiskt sätta mig o kolla på någon av dem nu :)

Det är såå skönt att vara ledig.. Och när jag både vart ute o gått långt och desstuom vart framme på stan när klockan inte ät mer än 13 så känner jag mig väldigt duktig.. Lite pluggande vore gynnsamt sen.

Rekryteringen ringde för en stund sen. Ska in o jobba kl halv 2 till halv 5 i morgon.. blir bra... Väldigt lugn tid.. Så blir bara att finnas där o ge dom lite fika.. :)

Nu ska jag välja film oxå :) Mycket svåra val idag.hehe... legally blond var det längesen jag såg men i bridget jones är hugh gramt med...hmmm .svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback