Mormor Hanna

Haha det var tydligen ingen läsare som ville ge sig till känna :) Keep reading bara ;).
Min hemmahelg blev till 2 festdagar..  Igår ringde brorsan o fråga om vi ville gå ut en sväng med honom efter barnkalaset... Javisst sa vi, så vi var på bowlighallen o kika o sen blev det stures en sväng... På bowlinghallen hände en lite (o)lustig grej..Folk brukar alltid säga att jag ser ganska ung ut... typ 17-18... (blir 23 snart)... Men igår var det en gubbe på cirka 50 bast som börja tjöta med mig o trevlig som jag är så stod jag kvar o tjöta lite.. Jag plocka upp o kolla på min mobil där jag har brorsdotter hilma 2 år på bild... Varav gubben frågar "är det där ditt barnbarn???" ÖÖÖÖHHH NNNNEEEEJJJ...   Jag gick därifrån sen men han ger sig inte o försöker istället släta över det hela genom "men man kan ju faktiskt va mormor om man är typ 30-35"... Hmm nej!!



Så mitt ungdomliga utseende har la gått över till att ja blivit en gråhårig tant.

Kommentarer
Postat av: jess

HIHIHIHIHIHIHIHI d var roligt=) Har d
kommit grå hår???=P
HIHIHIHIHi Usch vilken gubbe=) Du ser lika ung ut som jag är=) 17 alltså=P
Puss

2008-02-23 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback