Mitt 2007

Handlar om mitt år 2007.. Bättre sent än aldrig ;)

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Jag förlovade mig
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga sådana
3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år? Japp Jessica fick lille casper
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Hmm Bulgarien och danmark
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Inget jag kan komma på på rak lilltå
7. Vilket datum år 2007 kommer du alltid att minnas? 21/8
8. Vad var det största du gjort 2007? Får väl återigen ta min förlovning ;)
9. Största misstaget? Att jag var rätt så slapp i skolan och att jag stannade på mitt tidigare jobb alldeles för länge trots att jag mådde dåligt av det
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.. Men hafr ont i knäna o ett par förkylningar.. Hade dessutom vinterkräksjukan strax innan jul
11. Bästa köpet? Min lyle´n scott tröja som jag köpte till ett väldigt bra pris på åbofärjan.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och golfen  
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Jajjemän.. Många människor
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007? Hmmm Visit to vienna är den första jag kommer på.. Det var en hit när vi var i hultsfred
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? Jag var nog gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig... skjutit upp saker
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och fredriks familj
19. Blev du kär under 2007? Det var jag långt innan
20. Hur många one-night-stands? Det var väldigt få får jag lov o säga.. 0
21. Favoritprogram på tv? Playa del sol och En annan del av köping
22. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året? MM ja det skulle man kunna säga.
23. Den bästa boken du läste i år? Gömda-serien av liza marklund och magdalena graafs självbiografi.
24. Största musikaliska upptäckten? Miss Li
25. Något du önskade dig och fick? En BMW
26. Något du önskade dig men inte fick? En guccibag och  uggs
27. Årets bästa film? Alla nya beckfilmerna
28. Vad gjorde du på din födelsedag? Hade lite folk här som fika bara.. fyllde 22 så det är ju inte så jättemycket att fira. Men i år är det 23.. sååå mycket bättre :) *not*
29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre? Mina goa härliga vänner... O alla som bryr sig om en.
30. Vad fick dig att må bra? Sommaren.. Och att jag började plugga :)
31. Vilken kändis var du mest sugen på? Persbrandt utan konkurrens 
32. Vem saknade du? Mamma
33. De bästa nya människorna du träffade? Hmm nya... Hanna då.. Och alla sköna tjejer i mitt innebandylag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback