Lördag

Hej på er!

Blev förlust igår i matchen med 3-2... Gjorde ett mål men det hjälpte inte tyvärr... Men var iaf en bra match trots allt. Motståndarlaget spealde väldigt tufft, på gränsen till fult så idag har man ett par blåmärken ;) Käkade på max på vägen hem. Såå gott.

Idag har jag vart på stan 2 ggr.. först var jag inne o köpte fikabröd vid 10, sen var jag o köpte ett linne och en vinare lite senare.. Mormor var här och fika en sväng. Det var mysigt..

Nu har jag vart o gått 5 km i spåret o solat mig efter det så nu känner man sig på topp.. Ska strax hoppa in i duschen. Hämtar upp helena vid 17 o därefter therese. Sen ska vi handla lite tacosgrejs, fixa mat, dricka lite o sen gå ut.. Blir väldigt kul o mysigt.. Blir ju inte att man träffar sina gamla kompisar så mycket länge tyvärr så det ska bli jättebra.. :) 

Nope duschen ropar på mig... Har en duschradio i duschen o det är min bästa pryl !!! Det kan jag tipsa alla att köpa :)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback