Lördag

Gårdagskvällen var trevlig.. Var på en förfest med massa järpåsare (järpås e ett litet samhälle utanför stan)..  Sen blev det bowlinghallen...Väldigt trevligt där.. Blev bjuden på massa grejer så det var ju bra :) Efter bowlingen var vi hemma hos robert o hans tjej (som heter hanna som alla andra) en sväng.. Drog till stadt en liten stund men tyvärr så kände jag mig som en pensionär där inne så jag gick bort o kolla stures istället där fredrik o hans kompisar satt i baren.. Var där en halvtimma ungefär o tog en taxi hem vid halv 2 typ...

Har vart på stan en sväng i förmiddags.. Vi hade tänkt käka frukost på stan men det var typ fullt överallt så vi köpte med oss mackor hem istället..

Ikväll ska vi hem till carl o annsofi o käka lite o kanske dricka lite vin :) Men rekryteringen ringde mig för en stund sen o fråga om jag kunde jobba 7-16 i morgon så det är la bra o komma hem i någorlunda bra tid...

Nu ska jag kika vidare på bröderna lejonhjärta som går på tvn... Verkligen en hemsk barnfilm.. Tror knappt jag såg det som barn men hade jag gjort det hade jag la blivit helt förstörd när dom dör o håller på...

Still me still now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback