Lista

Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder

Mac eller PC?
PC

Liknar du en kändis?
Hmm inte vad jag vet

Är det ok med vita lögner?
Ja verkligen...

Hur många timmar sover du per natt?
8 ungefär.. fast inatt var det bara 4

Det här vill jag bli när jag blir stor
Jag vill bli snut

Detta skulle jag vilja prova på
Vågsurfa. Jag har iofs provat det, men jag vill lära mig ordentligt

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
N

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Dryga människor

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Att folk visar respekt

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Näe inte direkt, men i min familj har jag blitt kallad hannis... O hanna panna blåbär o assur..

Hur var du som barn?
Jag var nog rätt så lugn o snäll tror jag, men vad vet jag egentligen

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Ingen kärlek utan vänskap ;)

Hur ofta lagar du mat hemma?
Minst 1 gång om dagen

Vad skulle du göra med ett friår?
Hmmm vet faktiskt inte.... Pluggar ju nu  så jag kan inte ha nåt friår

Hur svarar du i telefonen?
Om jag svarar i hemtelefonen "hej det e hanna", mobilen "hallooooo"

Är du pinsam på fyllan?
Hahha vem är inte det ibland liksom

Vilken var din första konsert?
Jumper haha... ni vet tapetklisterbandet

Favorit tv-program?
OC, one three hill, gilmore girls och nu Gossip girl

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?

Sova ut, träna, sola, kolla tv.. kanske en utelunch

Är du vidskeplig?
Näe det är jag inte

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Jag fruktar inget :)

Vart går din drömresa?
Cuba eller thailand igen

Vill du säga förlåt till någon?
Näe verkligen inte

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Snygg=Lycklig

Vad är lycka?
Att uppnå målen i Maslows behovstrappa :)

Vilket djur skulle du vilja vara?
Jag vill inte va nåt äckligt djur...

Har du någon fobi?
Läskiga gubbar...

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Jag ryckte en chipspåse ur händerna på en som jag trodde var min kompis.. det var tyvärr nån annan... :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha assur är det bästa namnet...
och.. otäcka gubbar är väl allas skräck.. nån speciell du tänker på?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback