Jobb o bandy

Klockan 06.50 i morse ringde telefonen.. Rekryteringen... Fråga om jag kunde jobba 7-14.30 vilket jag givetvis kunde.. upp raskt o dra iväg till jobbet... Ska jobba i morgon igen samma tid... Ska cykla till jobbet då,,, Inget emot o cykla egentligen... Men klockan halv 7 en vintermorgon kunde jag gjort bättre grejer.

Efter jobbet var jag på stan en sväng.. Köpte bara batterier typ,.. Och en liten grej till fredrik... Är ju trots allt valentines day i morgon ;)...

Nu har jag precis vart o kikat på bandy. Villa- motala... Gick 5 min inna slutet men då ledde villa med 11-6 så det gick nog bra :).. Nu kanske det blir lättare motstånd i kvartsfinalen o med andra ord närmare sm-guldet hehe...

Ska käka nån macka nu o sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback