Hemma på lunch

Har vart i skolan sen 8. Social omsorg.. Först lyssnade på en föreläsare som kom från socialen... sen skulle det komma en annan men den dök tyvärr aldrig upp så vi fick se en film om tablettmissbruk som var ganska så intressant.. Köpte med mig en fiskgratäng hem som jag nu har käkat upp. Ska snart tillbaka till skolan o lyssna på en psykiatriföreläsning.. Ska blir jättekul!! Tycker ju att hela psykiatridelen är såå spännande. :)

I morgon ska jag ta en spruta.. Det ska INTE bli så kul!! Jag HATAR sprutor... Usch!! Resten av min klass fick den förra terminen, men eftersom jag hade fått en cortison-spruta relativt nyss då så fick jag vänta..


Kommentarer
Postat av: tomten

Hihihihi jag måste oxå ta spruta=P Varför måste ni ta den????

Ska snart skriva om våran planet=P Gynnning ska få vara med.. kanske måste ringa henne bara för det d vet man aldrig...(hihi nu tror folk vi känner henne) Pusss

2008-02-21 @ 14:01:38
Postat av: Lans

turberculos eller? :)

2008-02-21 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback