Haft besök

Christine och Jessica o hennes lille son casper har vart här o hälsat på en stund. Var jättekul o träffa dem.. Var längesen sist :). Satt bara o tjöta lite...

Skolan gick fint. Gick typ från 9-15 idag men eftermiddagen bestod av psykiatri som är såå himla kul!!! Tycker bara att det blir mer o mer intressant för varje föreläsning/redovisning som går.. Sitter o pluggar arbetsmiljö nu... Inte så kul, men har föreläsning i morgon så det är liksom inte mycket att göra åt..  Ska åka till badhuset och göra simtestet för polisen i morgon bitti/förmiddag.. Spännande o se om jag klarar av det.. Simma är la inte så svårt, men jag ska även dyka efter en docka o simma med den en bit och det är de jag oroar mig för hehe...

Ska plugga vidare nu.. hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback