Goder afton

Hej Tack för kommentarerna :) Brukar aldrig få kommentarer typ så det var roligt :) Christine vad menar du med din kommentar?? Vi sjöng ju jättefint i praya :) Vi blev ju absolut inte nerkörda från scen :)

Blev la ingen promenad förut då.. Det var la ingen jätteskräll... Var istället på äckeltippen o kastade massa grejs. Var så rastlös i eftermiddags så jag drog hem till brorsan o co o  lekte o snek mig lite kvällsmat.. :)

Nu på kvällen har jag kikat lite i sofis mode och kollat på american idol. Förstår mig inte på idioter som söker när dom VERKLIGEN inte kan sjunga... Vad har dom för självbild egentligen... sikka puckon..

I morgon är jag ledig hihihihi... ska bli såå skönt.. Jag hoppas att vädret är lika fint som idag så jag kan ta den där promenaden som jag har innestående från dagen. Om jag är riktigt duktig så kanske jag går till skolan o pluggar lite. Hmmm men det är nog ytterst otroligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback