fredag

Har precis skjutsat iväg fredrik till jobbet. Ska snart käka lite frukost o sen åka till badhuset för o få det nedrans simtestet avklarat hmm.. ser inte fram emot det precis... Men det är nog skönt när det är gjort.. I eftermiddag har jag redovisning i skolan.. Ska även ordna en grej till i skolan.. (hanna,you know what haha). Ikväll ska jag va hemma o kolla på villa på tvn.. Sista och avgörande av 3 kvartsfinaler.. Blir spännande :)

Annnars i helgen händer lite olika grejer.. Match i morgon i tidaholm. Sista bortamatchen för säsongen :(. Fest i morgon kväll. Flera pluggande kompisar som kommer hem så det bli "gamla gänget"som festar ihop. ska bli jättekul..


Söndag är fri än så länge o så hoppas vi att det förblir. På mån o tis har vi studiedagar.. Och om vi har tur så ska min grupp i skolan åka till skövde och vara med på en obduktion... Men det berodde på om dom fick in nåt lik under helgen.. Creepy ...

Aja ska fixa mig frukost nu.. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback