En liten stulen lista

Jag snodde en lista från Hampus http://www.elvish.blogg.se/ Han diggar liksom mig blondinbella :)

1. Värsta känslan?

 När klockan ringer på morgonen

2. Bästa känslan?

 När man vaknar av klockan på morgonen o inser att det är fredriks som piper :)

3. Din första tanke när du vaknar?

 Nej nej nej,,, lite till 5 min.. kanske 10.. okej en snooze iaf

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 Vayamos companeros

5. Har du någonsin varit kär?

 Absolut

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

 Jag har vita tapeter, 1 hylla, 1 ram med lite kort i.

7. Vad har du under sängen?

 Tavlor :) DOm som borde vart på väggen

8. Ser på?

 Gossip Girl, Beckfilmer, Nyheter o sporten, en annan del av köping m.m.

9. Lyssnar på?

 Mycket svenskt. Typ Winnebäck, Kent, Jakob Hellman.. Men lyssnar även på typ "partymusik" o så..

10. Skriv nått smart!

 Hanna
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Hmm det är nu den stora frågan är om man ska verka lite redig o skriva nån typ politiker eller om man kör som man verkligen tänker.. Hmmm Hugh grant eller persbrandt..

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

 Just det! Lägger in det i telefonen... Från fredrik när jag påminde honom att vi ska betala biljetterna till fotbolls-em idag.

13. Vad vill du bli när du blir stor?

 Jag vill bli polis...

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 Snäll o rolig kanske.. o flummig

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

 Har många sådana... kan inte välja ett...

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 Golf... Vore inte fel att tjäna multi på sitt intresse...

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

 Min högra lilltå... Fast jag har iof hört att den gör väldigt mycket av balansen..

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

 Jag vill kunna flyga... eller förvandla saker.

19. Vad är du beroende av?

 Makaroner och för tillfället cocosbollar... :)

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

 Golfsetet..
21. Hur gammal är du egentligen? 
 Ibland 3 och ibland 67... Beror lite på... Men blir snart 23 in real life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback