En lista

En lista som jag snodde från lilla jess


1. Hur gammal är du om fem år?
Om exakt 5 år 27, men om fem år 2013 blir jag 28
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina klasskamrater o lärare
3. Hur lång är du? Jag är faktiskt 173 cm öh
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bridget jones dagbok tror jag
5. Vem ringde du senast? Hanna
6. Vem ringde dig senast? Fredrik, han ville att jag skulle kasta ut hans jobbnycklar genom fönstret
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Gött, ja det kan jag göra... Vet inte när jag kan gå, men hoppas på senast 14.30
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Är betydligt smidigare att ringa, men ibland är mess bra
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 25 augusti 2004 tidigt på morgonen :(
11. Vilken ögonfärg har du? Grumlig..
12. När vaknade du i dag? Klockan 06:45 ringde klockan
13. Vilken är din favoritjulsång? So this is christmas
14. Vilken är din favoritplats? Koh Samet i Thailand ligger högt på listan iaf
15. Vilken plats föredrar du minst? Är inte så förtjust i soptippar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus på majåker med 2 barn o fredrik kanske ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Låg o asgarva igårkväll när jag såg på svensson svensson
19. Hur stor är din säng? Den är faktiskt 180 cm bred, men fredrik ligger ju i halva
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1. Tycker även att det är gött o sova utan kudde
23. Hur många landskap har du bott i? 3 stycken Västergötland, Jämtland och Stockholm som iofs ligger i både sörmland och uppland... Men jag bodde ju i norra sthlm så det var nog uppland då kanske ;)
24. Vilka städer har du bott i? Lidköping, Stockholm och Östersund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor o strumpor tack
26. Är du social? Ja verkligen...
27. Vilken är din favoritglass? Sandwich i like a lot
28. Vilken är din favoritefterrätt? Annsofis hemmagjorda after-eight glass
29. Tycker du om kinamat? Jovars, men inte thaimat.. ja det är stor skillnad
30. Tycker du om kaffe? Jajjemän det gör jag
31. Vad dricker du till frukost? Faktiskt vatten ;)
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på rygg eller vänster sida
33. Kan du spela poker? Japp.. Älskar o spela texas hold ém
34. Tycker du om att mysa/kela? Jorrå
35. Är du en beroendemänniska? Näe det skulle jag inte tro att jag är
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp christine
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag absolut
38. Kan du några andra språk än svenska?  Jag kan engelska, lite tyska, en aning spanska o teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jag har åkt med andra men inte för att jag varit skadad
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet... alla gånger havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, fest o resor.. resten slösar jag bort :)
42. Äger du dyrbara smycken? Japp det gör jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?  Just nu är det gossip girl
44. Kan du rulla med tungan?  Nej det kan jag inte...
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte... Känner många roliga
46. Sover du med gosedjur? Ursäkta??? NÄE
47. Vad har du för ringsignal?  Vayamos companeros (kan ej stavningen)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Näe det har jag inte tyvärr
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En colaflaska med röd etikett..
50. Flirtar du mycket? Jag gjorde det förr :) jag är grym på det
51. Kan du byta olja på bilen? Byta???? Fylla på kan jag iaf...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej det har jag inte fått...
53. Vilken var den senaste boken du läste? Började läsa lasse anrells bok häromdagen..
54. Läser du dagstidningen? Japp jag läser NLT också läser jag aftonbladet/expressen titt som tätt..
.55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag får veckorevyn..
56. Dansar du i bilen? Hehe sitter o diggar med gör man nog ibland iaf
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm i duschen i morses
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Satt o pluggade igår... då skrev jag om stroke..
59. När var du i kyrkan senast? En begravning
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Bosse
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 nätter i hultan
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Fredrik på alla hjärtans dag när han hade köpt örhängen till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback