En lista

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt... Med andra ord är jag vänsterhanna i min familj. (många tror att det har med politik o göra men det kan jag lova att så är inte fallet.. Jag är vänsterhänt o styvsyrran hanna högerhänt, altlså högerhanna.
Humör just nu: Trött o förkyld.
Favoritgodis: Polly
Kläder just nu: Jeans o tigertröja
Musik just nu: Hör bara mitt eget snörvlande ;)
Sommarplaner: Bila i europa... Sen ska jag jobba oxå.. O förhoppningsvis ha en varm o skön sommar.
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken men ibland så tycker jag att det är för mycket o då slänger jag ner den ena på mitt äckliga golv..
Spelar du nåt instrument: Hmm jag spelade lite piano när jag var yngre.. jag var grym på blockflöjt på lågstadiet och jag har en gitarr som jag plinkar lite på när jag är ensam hemma..
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.. Fast jag är nog varken eller egentligen för jag lägger mig tidigt och går upp sent ;)
Vem är viktigast för dig: Fredrik
Bio eller promenad: Promenad till bion
Är du kittlig: Som helvete.. Ingen rör mig ostraffat
Snarkar du: Hehe jag tror inte det. men däremot har jag nåt smaskande ljud för mig när jag sover.. Säger dom iaf
Stjärntecken: Jag är vädur.. det är de bästa
Äckligaste insekten: Spindlar.. USCH
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna flyga.. Det vore coolt
Vad vill du jobba som? Jag vill bli snut :)...
Stökigt eller välstädat? Välstädat fast jag vill inte städa själv.. så en städerska ska göra det
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hmm jag vet inte... Tror inte det.. Men man ska aldrig säga aldrig
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga.. Fast andra älskar nog inte när jag sjunger hahaha.
Anser du att du är stark? I benen JA... I armarna NEJ. Är innebandyspelare. Då har man inte en armmuskel typ ju.
Vad gör du om du får hicka? Tar fram en glas vatten med sugrör i. Håller för näsa och öron samtidigt och blunda samtidigt som du dricker ur sugröret.. Jag lovar att det funkar
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren.. Och att bli helt kry från förkylningen.. Och när jag o fredrik ska till jönköping o bo på typ spahotell om ett par veckor :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

vänster hanna!:) hehe..

Postat av: Bongo

Jag vet att du gillar att sjunga, jag med, men det verkar som om andra inte uppskattar vår skönsång som sagt. Du minns väl praya??

2008-02-04 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback