dagens

Dagens sysselsättning: Skola, lämna in lönerapport, skriva pers brev o påbörja ansökan
Dagens bästa: Att jag löste det så himla bra med den borttappade koden :)
Dagens sämsta: Att jag skulle se på avsnitt 1 av kungamordet förut men det funka inte.
Dagens tv: Gossip girl och rent hus..(fy fan vad äckligt)
Dagens frukost: Macka o yoghurt (som vanligt)
Dagens lunch: Blev macka då oxå
Dagens kvällsmat: Lasagne.. Gjorde massor.. Blev 6 lådor över..
Dagens godis: Flipper... favoritgodiset.
Dagens låt: Haahahha Arvingarna.. Eloise..Fick på den förut o fick nostalgifeelings
Dagens klädsel: Ojojoj.. jag har typ samma kläder som igår, bara en annan blå färg på tröjan.. Sorry ;)
Dagens köp: Mat!!
Dagens mys: Att träffa fredrik.. Har inte sett honom sen måndags kväll typ.
Dagens sjuka: Ont i knän.. (måste göra nåt åt det snart.) 
Dagens saknad: Hmm skolmotivation...och ett färdigt simintyg och en scanner
Dagens humör: Tiptopp
Dagens träning: Ingen träning idag...
Dagens sötis: Kajsa som skrev något som gjorde mig glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback