Dagens

Dagens sysselsättning: Stan en sväng.. Hem till brorsan ikväll
Dagens bästa: Käka hos brorsan
Dagens sämsta:  Snö
Dagens tv: Bröderna Lejonhjärta
Dagens frukost: En baguette med kebabröra
Dagens lunch: Vet inte än..kanske pasta med ostsås
Dagens kvällsmat: Vet ej, men jag har önskat tacopaj ;)
Dagens godis:  Ingen aning...
Dagens låt: The pojksnopps- jag ska ta min boll o gå till fotbollsplan
Dagens klädsel: Den rutiga skjortan  från cheap moday som jag köpte igår och ett par lite baggy jeans.
Dagens köp: Vin och baguette.
Dagens mys: kvällen... blir käk, vin kanske nåt spel.. pappa o anita ska oxå va med.
Dagens sjuka: Hes från gårdagen... ;)
Dagens saknad: Överby... lite sugen på att åka dit men kom nyss på att jag har redovisning på måndag så jag borde plugga.
Dagens humör: Toppskick
Dagens träning: Inget. kanske ska kolla om det finns nåt pass om en stund.
Dagens sötis: Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback