Bokrea

Åkte ut till golfbanan förut.. Skulle ge dom ett papper osså tänkte jag kombinera det med årets första golfslag typ.. Hade vart kanonväder hela dagen, men när jag hade typ 1 min kvar tills jag var framme så började regnet ösa ner.. så bagen fick ligga kvar i bagaget.. Tråkigt!!!

Om en stund ska jag o hanna åka till bokrean som börjar kl 24.. hehe... Är egentligen inte så jävla bokintresserad.. Inte mer än att jag skulle kunna vänta tills i morgon iaf, men det är lite kul o se vad det är för folk där o kika lite.. Ska iaf försöka få tag på en europa-atlas att ha när vi bilar i sommar som ett kompliment till gpsen.. Sen har jag hört att boken flyga drake ska va bra... så kanske inhandlar en sån med :)
                                


I morgon skola hela dagen.. hur ska det gå när jag ska ut o ränna såhär på natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback