Bojkottar videobutik

Igår när jag skulle hyra Oceans 13 så gick det inget vidare...  Kom ut till bilen o upptäckte att hon stoppat i 12an istället i fodralet.




Hanna:
Ursäkta men det blev fel film.. 12an istället för 13.
Videotjejen: Aha öhh ehhh (kikar lite).. Öhhh 13 var inte inne..
H: Ahh men då vill jag inte ha 12an ändå för den har vi sett
V: ahh men 13 är ju slut.. Du får välja en annan film
H: Men jag vill inte ha en annan film, det är till  min sambo jag hyr o han ville inte ha nån annan...
V: Ahhh fast du måste välja en annan..
H: Fast då vill jag ha mina pengar tillbaka istället så att jag kan hyra nr 13 nån annanstans..
V: Aaahhaa.. (blir skitsur)... Men kan du inte välja en annan istället..
H: NEJ ge mig mina pengar!!
V: Hmpf... här....

Gick sedan vidare till statoil o hyrde filmen jag ville ha :)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tack tack :) Sovit som en stock, hoppas detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback