ÅHHH vad härligt

JAG KLARADE DET!!!! 
 
Simtestet som jag bävat för i flera år och som gjort att jag inte sökt till polisen förrän nu.. Jag bara bestämde mig bara för att åka dit också gjorde jag det... Vanliga simingen var inga problem. Ryggsimmet var lite svårt för det var så mycket folk så man simmade in i folk.. Att hämta dockan på botten var det svåraste precis som jag räknat med..Men det gick fint de med hihihih... Är sååå glad nu!!! Ska till farsans jobb o kopiera lite papper sen o troligen så skickar jag in allt i eftermiddag så jag är av med det... Så nu ska jag börja ligga i för svenskatest och konditons-test m.m. Är sååå laddad nu :)


Kommentarer
Postat av: Jess

GRATTIS=) vad kul! Så duktig du e=P Hihihi hur klarade du dykningen? var d inte svårt??? Köss

2008-02-29 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback