Ett inlägg för Hanna

Igår gnällde Hanna över att jag slutat blogga eftersom hon fortfarande går in varje dag o kollar efter uppdateringar.. Så jag lovade ett inlägg för henne.. Har hänt mycket sen sist.. eller har de det??

Har vart på helsingforskryssning med min älskling o lite andra härliga folk. Har börjat jobba nätter o det funkar bra..  Haft sinstarfest, vart på 22 årsfest hos Johanna. Spöat serieledarna med 95orna och är nästan klar i skolan. På fredag har vi avslutningsfest. Mycket fest för tillfället som ni hör. Så är det runt jul..

Ledig idag och i morgon.. jobb på torsdag.. På fredag är det ju som sagt avslutningsfest och på lördag blir det Bio med min darling, Pia och Niklas. Sen ska calle inte åka upp till Stockholm igen förrän i Januari så jag längtar en aaaaning till torsdag :)

Har inte så mycket planerat över helgerna förutom just julhelgen... Men hoppas på att hinna med ett par dagars skidåkning i hovfjället kanske...

Höres...
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! brodden has enter the blogg ;) HHAAOA

2008-12-16 @ 14:44:32
Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig ett inlägg för Carl?

2008-12-16 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback