Ett inlägg för carl :)

Ett inlägg för Carl här också då... är det nån mer som vill ha inlägg tillägnat sig så hör av er ;)

Vaknade sent som attan idag o tyckte att det var så mörkt så klockan borde vara runt 7 men så kollar jag på mobilen som visar 11...Hmm detta eviga mörker gör att man är konstant trött. Pia frågade om jag ville komma bort o käka lunch. Givetvis tackade jag ja till det fina erbjudandet.. Körde Pia till jobbet o hann svänga förbi tofta/ulriksdal/stenhammar en sväng för o kika fina hus :)

Vid 15 ringde rekryteringen o fråga om jag kunde börja jobba kl 16. hade inget planerat förutom innebandyträning men jobbet går ju före så jag har vart ett par timmar på galeasen nu ikväll.

I morgon ska jag till mormor o nisse på förmiddagen. Nisse fyller 84 o ville bjuda på fika :) Börjar jobba kl 14 på majgården o kör hela kvällen till 21.30... Sist fick jag iofs sluta tidigare eftersom jag inte har delegation på syrgas men vi får se hur det blir i morgon. Kan väl oxå få delegation nu så fort jag får papprena på att jag är usk.

I morgon kommer Calle hem med.. Det är bra, det är bäst!


Kommentarer
Postat av: Carl Söderström

Tack

2008-12-18 @ 10:58:06
Postat av: Hanna

här tillägnas det till höger och vänster, så jag kan la ta ett till då :DD Haha! pöss

Postat av: Christine

I så fall vill jag också ha ett!Som en julklapp liksom:=)

2008-12-18 @ 19:02:38
Postat av: jess

jag tar gärna ett oxå=P Puss

2008-12-20 @ 01:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback