var f*n är solen

Nu har jag vaknat typ 700 mornar i rad och titat ut och sett THE BAD WEATHER!!!!
Igår kväll försökte jag adressändra.. Det gick inte. Jag hade tydligen skrivit in fel adress.. HEEE skulle inte tro det! Jag vet la fan vart jag bott senaste 2 ½ år... Men men, får la försöka idag igen kanske.

Idag ska jag och Christine ut på utflykt. Vi är båda lediga så vi tänkte styra bilen mot Kinnekulle. Har fått nys om att en viss HOT celebritet har köpt hus där så detta måste ju bara kollas upp liksom. Jag är dessutom hemligt dööökär i denna människa.



Kan ni inte gissa vem det är!!!

Ikväll klockan 20 är det träning. Har träningsvärk sen i måndags men vad gör väl det?

I morgon skola o träning, sen kommer äntligen darling hem. Förlåt att jag tjatar om det hehe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken JÄVLA hemlighet Hanna! =))

Postat av: Sarah

Äntligen finns det nåt att göra framöver på helgerna:D Sightseeing vid ett visst hus;)

2008-08-20 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback