TV-SPEL

Jag skulle verkligen vilja ha ett tv spel. Jag har ett xbox. Det gamla. Men jag vill ha ett nytt som jag kan sjunga singstar på, och köra guitar hero. Heslt vill jag ha ett wii men dom kostar ju endel.. Kikade lite på ps2. Fanns för 1000 spänn men samtidigt känns det onödigt o köpa något halvdant, då kanske jag ångrar mig o vill ha nåt nyare snart igen.

Nintendo Wii inkl. Wii Sports bild från www.elgiganten.se

Kanske får vänta till jul och önska mig av mormor.. Hon gav mig mitt xbox för ett antal år sedan.


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Guitar Hero och Singstar funkar perfekt på PS2! :)



Själv funderar jag på att köpa en Nintendo 64, vore kul att uppleva de där spelen man spelade när man var liten igen :)



Ha en bra dag!

Postat av: Helena

Ett Wii är kul det har vi :) plus att det går att spela de där gamla Nintendo- och Segaspelen på det med. Finns bla. att ladda ner på Wii Channel eller vad tusan det nu heter :P kul att spela Mario Kart m.m. ;) Allt bra med Hanna annars? Flytt snart då? Kramkalas

2008-08-17 @ 20:05:01
URL: http://helena-underytan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback