Tjena svennis!

Hjulafton var trevligt men väldigt kallt. Ignorerade rådet att ta på mig en jacka. I bilen som fanns på stan fanns min golfbag med en regnjacka i. MEN lite fåfäng måste man ju vara.. Jag är ju trots allt tjej.. hehe

Ska snart åka iväg till Torsby. Jag har faktiskt vart där förut, tro det eller ej. Jorrå jag har bowlat, badat o ätit pizza i torsby. Men nu ska jag till ett ställe utanför tror jag. Blir trevligt att komma hemifrån litegrann.

Har fått en inkomst idag för första gången sen i slutet på maj.. det gynnade kan jag säga.. Hade lånat lite pengar av mina snälla bröder så nu har dom fått tillbaka det. Tänkte kika stan en sväng. Har inte råd med några större utsvävningar men kanske något nytt att ha på mig på festen i morgon.

Ska fixa mig nu
PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback