Tillbaka till civilisationen

Hej på er!

Nu har jag vart i värmland. Hur mysigt som helst. Calles pappa håller på och bygger en timmerstuga där uppe och nu behövde han calles hjälp att dra in lite rör, så att toaletten ska fungera. (jag hjälpte faktiskt till jag oxå) :) Åkte hem när dom var färdiga vid 13 tiden eller så och kom hem för en stund sen.

Ikväll ska vi på en fest hos nyförlovade micke och johanna. Ska bli riktigt kul faktiskt. !! Kvällen lär nog sluta på stadt som vanligt hehe. Ska försöka komma ihåg o ta med mig kameran ikväll. Har inte tagit kort på evigheter..  Då kanske det kan komma upp några här oxå hihihihi..

På vägen hem satt vi på en restaurang o käkade grillspett..

Calle: Hur fan får man loss köttet från pinnen
Jag: Ahh määee det är ju lätt.. Dra bara av allt med gaffeln såhär..
SPLASH!!! Jag får allt i knät..
Känns som typiskt mig på nåt sätt.

Ska duscha nu.. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback