Spontan bloggsemester

Hej på er! Det var inte igår :) Har inte haft nån lust o blogga o då har jag inte gjort det.. Man är väl lite av en impulsiv människa.

Jag har iaf jobbat o stått i men även träffat kompisar och varit ute litegrann.

Idag är jag ledig och i morgon jobbar jag min sista dag för sommaren på jobbet. Innebandyträning i morgon eftermiddag o sen kanske en sväng förbi Hjulafton. (stort evenemang som är 1 dag/år i Lidköping).

På fredag ska jag till Värmland med Calle. Han skulle hjälpa sin pappa med något i hans stuga o erbjöd mig att följa med.. Ska bli kul att se stugan som han varit med o byggt. Kommer hem på lördag igen och då är det fest hos Micke och Johanna. Det ska bli jättekul.

På tisdag börjar skolan igen. Såå skönt får jag säga.. Då blir bloggandet bättre oxå..

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback