Söndag.

Hej på er!
Hoppas allt är bra! Med mig är det kanon. Efter beskedet om polisutbildningsgrejen drog jag iväg hem till Erik där han o Calle satt o drack öl. Joinade dem genom att ta EN öl. Sen gick dom ut, då gick jag hem.. Jobbade 7-15.30 igår. Gick väldigt bra faktiskt. Åkte hem o duschade av mig o drog till brorsan. Fick tacos i ett hus fyllt av barn. Förutom brorsans 2 ungar var även Nellie o Stina där o röjde. hehe.. Var trevligt o gott. Blev ett par glas vin så jag fick ställa bilen och låta Calle hämta mig där. Drog iväg till Lavad o kikade film, fast jag somna i soffan.. hmm ovanligt hehe.. Jag har bara 2 lägen.. hyperaktiv eller sovande...

Nu har jag städar huset för ikväll kommer pappa o anita hem från kusten så nu får jag bo med dem i ett par veckor tills jag får min lägenhet.

Ska iväg o jobba nu. 13.30-21.30. Inte så kul tid för hela dagen går verkligen. jaja sånt är livet... Ikväll blir det väl till att umgås lite med pappa o anita.

I morrn blir det kanske en tur med das boot om grabbarna lyckas få igång motorn... Det lär vi märka. .. Annars kanske det blir jag denna gången som får simma med båten i ett rep runt halsen.. ;).

Hörs
pusskram

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis vännen :) kul och lycka till! Fixar du ;) kramar

2008-08-06 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback