Skola och träning

Idag börjar skolan 12.30. Sen har vi en lektion till vid 14. Hoppas den inte håller på alltför länge för jag börjar ju träna innebandytjejerna kl 15.30. Får la ta med mig klubborna till skolan. Tur jag åker bil så jag slipper dra på alla prylar i skolan hehe.

Jag har bytt position. Har alltid spelat forward förr men kommer nog bli back den kommande säsongen. Känns bra och jag spelade faktiskt lite back i slutet på förra säsongen.


En match förra året där jag (längst fram i rött med knäskydd) tackar för matchen, då jag hade äran att vara kapten.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Cool bild!!!:)

2008-08-21 @ 14:05:09
Postat av: Helena

Hur hade ni det i helgen :) ? Blev det några goda kräftor och hur var det i Huskvarna parken? :D puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback