Lista från aftonbladet

Hittade denna lista på www.aftonbladet.se

Det här bör män INTE bära, enligt undersökningen.

1. Strumpor i sandaler

2. Speedos

3. Sarong

4. Snusnäsduk knuten runt huvudet

5. Shorts i Union Jack-flaggan

6. Magväska

7. Piercing i bröstvårtan

8. Fotbollströjor

9. Cykelshorts

10. Crocs eller så kallade Foppa-tofflor

Källa: Female First

Om jag skriver om denna lista utifrån vad jag själv tycker då..
1: CROCS
2: Strumpor i sandaler
3: magväska
4: Speedos
5: Shorts i Union Jack-flaggan
6: Cykelshorts
7: Sarong
8: Snusnäsduk
9: Piercing i bröstvårtan
10: Fotbollströjor

Motivering: Hatar crocs över allt. Att jag inte ogillar fotbollströjor särskilt mycket beror nog på mitt fotbollsintresse :), piercing KAN va snyggt men är lite läskigt. Strumpr i sandaler är big NONO


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men Hanna, piercing i bröstvårtan som är så snyggt ju!!!!;)

2008-08-14 @ 02:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback